WELCOME TO MY BLOG

Tuesday 26 April 2011

sebuah keluarga



dulu...rasa happy je bila ade sorang adik lelaki... hehehe.. maklumlah.. aku ni mne la ade adik lelaki
mahupun prempuan.. aku pnyai keluarga yg kecik...ade seorang kakak then aku yg sulung lelaki...hik...hik...so biler rapat dgn one gurl ni... die pulak ade adik lelaki... aku pun dah
anggap die macam adik kandung aku... syg pulak kat die... hormat je org tua2... skg ni biler dah bawak
hal masing2... adik die pun aku tak tahu camne... nak brhubung... nnti akak die marah pulak...
ape kaba die skg... dlu die salu gak ngadu kat aku pasal akak die..hehehe..comel je...
seronok jgk ek ade adik..hurm...teringin jgk jadik sebahagian daripada keluarga die...
tapi semua tu Allah dah rancang tuk aku... brserah jelah....kami jadi rapat smnjak aku pegi
majlis kawen abg die yg no 2 tu... family die pun aku dah kenal... hurm... tapi sayang...
tak leyh pegi jauh... harapkan panas sampai ke ptg... hujan pulak di tgh hari... dah la hujan...
ribut lagi...taufan semua ade..huhuhu...adeih... macam macam la.... inilah khdpn...sebuah khdpn
yg tak pernah putus dgn ujian..dugaan... life colourful...uhuk..!! uhuk..!! kte sbgi hamba Allah
kne brsyukur sbb DIA sentiasa menguji kita...DIA sentiasa ingat kat kita...tapi kita ni...manusia..
salu je lpe kan die...salu je leka....macam2 lah...hurm..ngantuk la pulak..skg ni dah pkul 0330pagi
da (26apr11).....baring2 dlu lah

No comments:

Post a Comment