WELCOME TO MY BLOG

Saturday 9 April 2011

demam ler pulak

hurm... dah tiga minggu aku batuk2 dgn demam.. tapi alhamdulillah
aku masih bleyh keje cam biase... biase la tu demam..hurm tapi
smlm keadaan aku btul2 lemah... seingat aku pkul 11pagi cam2
aku da tumbang... member2 papah aku ke klinik pusrawi kat dlm airport tu..
doctor ckp die bagi aku ubat then abes kan semua ubat2 tu...
die bg tempoh 3 hari tuk aku.. kalau tak sihat jgk... die suruh datang
balik then die akan bagi satu surat tuk refer ke hospital..pergh..!!
bunyik macam kritikal je...doctor ckp batuk aku teruk..then tekanan
darah aku agak tinggi..mgkin stress keje..dan tak cukup rehat ...
die bagi aku m.c hari ni.. tapi aku datang keje jgk..hehehe.. boring
douwh dok rumah sorang2... better aku gi keje.. ade gak kawan2..
ade gak mende nak buat...pe pun thanks kawan2 aku yg btul2
amek berat ttg aku.. siang malam call tnye aku camne...mudah mudahan
Allah pelihara korang selalu... hari ni.. demam aku dah kebah sikit.. tggl
batuk je...insyaAllah.. nnti baik la tu.. hr ni aku ase smngt je nak gi keje..
hehehehe... tak sabar nak jmpe kawan2 aku...

4 comments:

  1. ni manyak makan rokok la ni.padan muka kau!!hahahah

    ReplyDelete
  2. take care urself.. jangan laa sakit lagi okey.. stay healthy abg wan..

    ReplyDelete
  3. mne de...makan rokok..aduiiii

    ReplyDelete
  4. sara..insyaAllah..terima kasih...

    ReplyDelete