WELCOME TO MY BLOG

Friday 1 April 2011

mimpi yang pelik

hurmm...mlm tadi bleyh pulak aku mimpi gugu (kete aku) brckp dgn aku..adesshh...parah tol...
hik...hik....

gugu   : wan, lme tak nmpak mam besar..??

aku     : die tgh sibuk study tuu.. jgn kacau die...

gugu  : takdela.. dlu die salu je teman gugu gi jenjalan...
              salu je menempek  kat idung gugu

aku    : itu dlu... skg ni mse die occupied sgt...

gugu  : wan, aritu gugu dgr wan dgn mam nak makeup gugu dgn
             purple..biler lagi ni...

aku   : insyaAllah.. tggu ade rezeki lebeyh, sye makeup kamu ye...

gugu : wan, betul ke wan nak jual gaga... kan byk kenangan dgn dia...tak
            sayang ke..??

aku   : hurm.. tak tahu lagi.. mgkin tak jual kot.. 

gugu : wan, biler die nak bawak gugu lagi..??

aku   : insyaAllah nnti kalau die dah tak sibuk, wan ajak die bawak gugu
           jenjalan...kay..??

gugu : gugu rindu la kat die wan... kenangan die dgn gugu..byk sgt...die
            salu manje2kan gugu..

aku  : erkk..sye tak manje2kan kamu ke..adusss... kamu ni gugu...sye ni
          dua ari sekali cuci badan2 kamu kan...

gugu : gugu harap nnti die datang jmpe kte balik.. gugu suka
            tgk die kelip2
            mte dgn gugu...gugu teringat detik2 indah mse kte
            brtiga brsama...nama gugu dgn gaga pun die yg berikan...
            gugu harap die tak lpe kan gugu... 

aku   : insyaAllah...

cam tu la lebeyh kurangnya dialong aku dgn gugu.. sedar2 jam handphone dah bunyik...dah pukul 3 pagi pun.. aku kne siap2 dah ni.. arini masuk pkul 5 pagi... hurmm....

1 comment: