WELCOME TO MY BLOG

Monday 18 April 2011

hari ni.. hari ngemas rumah..adeshh



fuh.... arini sibuk ngemas rumah... abes semua aku mop..aku cuci semua baju...iron semua baju...puas hati... sambil ngemas umah...layan flyz.fm... nak nak lak die pasang lagu impossible - shontelle - ... alone & my happy ending & i luv u & when ur gone - avril -...21 guns - greenday....leave out all the rest - linkin park..bertambah rancak ler aku ngemas rumah...kalau tak, sure boring beb.. sunyi je rumah tu...pasang radio kaw kaw pnye..hik...hik....tapi takde la sampai ganggu jiran2 sebelah.. aku ske ngemas rumah dlm keadaan happy... mksudnya kemas rumah dlm mood kanak2 riang...huhuhu... kalau diam sunyi je... itu yg mood malas ngemas datang tuh...ngeee...hari ni aku lap
badan si gugu tu...then belikan perfume tuk die..kasi wangi sket...hua...hua..hua...bru ler slesa sket bawak die...pas2 beli wiper bru kat die lagi..aduhhh..mcm2 prmintaan die bln ni..dah sattle down semua..amek heavy breakfast sket..then makan ubat semua...pas2 online...hurmm...hari ni ramai lak yg comment kat FB aku... bdk2 ni keje nak nyakat je..then gi lunch dgn member aku...balik online
lagi...itu lah keje aku arini..dari pagi sampai la 5ptg...hurm lagu
ramli sarip "doa buatmu kekasih" tu mendalam maksud die...
 

No comments:

Post a Comment