WELCOME TO MY BLOG

Tuesday 19 April 2011

ok sket kot





hurmm... dah kembali sihat macam biase... cme batuk je tak kurang2
lagi.. mende tu pun aku dah tinggal hampir sebulan..alhamdulillah
lepas ni free zone la...huhuhuhu....knpe ek batuk tu tak kurang2...
mgkin sbb pengambilan ubat tak konsisten kot...yela takde spe nk
kisah..kalau rajen.. aku telan je ubat batuk tu..kalau tak ingat...
atau malas...buat2 tak tahu je kat ubat tu...hik..hik..hik...
yela.. dlu ade gak org yg tegas dgn aku kalau bab bab kesihatan ni..
bdk bulat tu ler...kalau tak krn die tegas dgn aku, aku wat dunno je
pasal ubat dgn kshtn ni.. maleh nak telan ubat2 ni... tapi pk balik
kang die majuk la .. bebel la... itu la ini la...so ikutkan aje...itu tanda
nya die sayangkan kte..ahaks..!! hua...hua..hua...hurm... tapi skg ni
aku kne bljr dsiplinkan diri.. kne rajen telan ubat kalau tak sihat..huhuhu..
isk..kalau die ade kan best...die lah jadik doktor aku.. macam2 ubat
die provide kat aku..mentang2 ler die tu misi...ekekekekeke...adeih..
dah pukul 0200 pagi da pun (19apr11)... hurm... masih tak tdo lagi...
layan suria.fm ... sambil2 tu amek flow tuk tidur...rindu la kat die..
uhuk..!! uhuk..!! adeshhh... cbe lpe kan die >>> tutup mte jap...
hik...hik... takleyh..!! takleyh..!! lagi trbayang pp die yg tmbam dgn
mte die yg bulat... k lah... mau masuk tidur da...assalamua'laikum..zzz

No comments:

Post a Comment