WELCOME TO MY BLOG

Saturday 30 April 2011

Majlis Yang Meriah

assalamua'laikum.... hurm... hari ni kawan skeje dgn aku yg paling rapat dgn aku mengikat tali
pertunangan...alhamdulillah semua selamat dan berjalan dgn lancar...meriah btul majlis die ptg tadi... semua
kawan2 dari plbagai peringkat semua datang... cme yg kurang menariknya aku je yg takde partner,
uhuk..!! uhuk..!! nak wat camne.. slumber je aku makan sorang2...siap gi tambah lauk lagik..ngeee..
ade jgk yg sindir2...gurau2...tnye..aku biler lagi..adesh..!! calon pong sik ada lagik...camne..?? lalalala...
dah sattle semua...aku turun setiawangsa jap.. gi followup medical checkup,ahaks..!!
pusing2...sekali jam douwh...pergh..!! mau tak nye... cuti 3 hari kot...then dari menyemakkan diri dgn
keadaan trafik cam2..better aku balik rumah trus...dah sattle iron dgn basuh baju..online kejap ni...
bosan tak tau watpe kan...jap gi nak keluar gi makan jap..huhuhuhu...

2 comments: