WELCOME TO MY BLOG

Thursday 8 December 2011

Panahan Ombak Rindu

wahhh...!! jenjalan nampak..?? ngeee... almaklumlah bkn salu dating together gether ni...hua..hua...hua.... actually hari ni kteorg lepak KLCC... tengok cte ombak windu...hari ni schedule aku padat giler... pagi jadik pengapit member aku...petang sampai malam spent time wiz my baby...baby becar..?? hua..hua..hua... dah becar becar pun panggil baby lagik ekk.. mau idoknya... manja bangat si Fiela ni...adeih..!! ok sambung cte tadi... dari petang kteorg jenjalan...makan mc'd.... pastu dia pegi soping... hampir half n hour jgk la aku dok menung tggu die soping...adoyai...takpe.. aku layankan aje...hehehehe...hurm... malam sikit... kteorg nengok wayang...haaa.... part ni yg best ni...macam org lain jgk... masuk panggung then amek seat masing2...cerita pun bermula...hampir sejam lebih aku tgh syahdu layan cte tu..ttibe je ade bunyik sobbb!! seekk!! sobb seekk!! aku tgk sbelah kiri aku takde plak dgr bunyik.. sekali aku pandang kanan aku..huawaaa..!! buah hati aku rupanya yg nanges...!! adoiyai... hati manyak pink btul..ekekekekeke...balajar karate-do... suka gigit aku lak tuh... tapi layan ombak windu.. bleyh plak leleh...hik...hik....
 fiela...fiela... macam2 la kamu ni...aku pun pujuk die sket sket...udah udah ler babyku...cte je pun...hik...hik... tgk die nanges... comel je... kanak2 ribena katakan...hua..hua...hua... dah abes layan cte... kteorg pegi lepak dpn KLCC tu.. bergambar ler ape la..then bile dah penat... antar die balik Putrajaya... biler dah selamat hantar die balik.. aku pun pulang.. sepanjang perjalanan aku tu... aku trsenyum... teringat dgn kenakalan die..manje die...potpet potpet die tu...macam mak nenek... tak abes abes suruh aku sapu rumah la...dah sampai rumah..bersihkan diri...then masuk tidur....penat giler hari ni...dari pukul 9pagi sampai the whole day keluar je...akay lah... aku nak switch off lampu dah...bubye...!! assalamua'laikum

2 comments: