WELCOME TO MY BLOG

Thursday 8 December 2011

Dingin

good evening...!! hehehe...dingin..?? ape yg dingin ekk..?? actually hubungan aku dgn die agak dingin lately ni...aku pun tak tahu kat mne kurangnya..dan masih banyak perlu aku baiki diri aku...banyak kekurangan yg harus aku topup utk kearah yg lebih harmoni..hua..hua..hua... skema plak ayat aku ptg ni...ntah la...aku dah cbe yg terbaik utk die... aku rse better aku leave out buat sementara ni... aku cbe discuss dgn die... tapi biase la... semua tak kena... aku tak tahu aku perlu terima die utk kali ketiga atau sebaliknya.. yup..!!! mmg aku sayangkan die...tapi aku tak tahu la die bleyh get along wiz me or not... we try to be positive... then aku dah amek annual leave for 2days on next week.. aku nak keluar KL.. nak berehat... cool down my mind...then myself... ape yg die perlu tahu... die kne do something utk kembalikan kepercayaan aku... atau kami bleyh teruskan dgn satu pertalian yg dinamakan persahabatan.. mungkin itu lebih baik... aku harap die bertemu kebahagiaan yg die idam2kan... aku pun tak mampu bagi ape2 utk die... ape yg terdaya... keceriaan dlm hubungan...ape aku makan..itu die akan makan... aku ni bkn la lahir dari keluarga yg mewah.. biase2 je... ntah la.... syg mmg sayang.. sbb she the one yg bukak hati aku tuk bukak new life..new relationship...start a new brand in our story....insyaAllah selagi terdaya...aku cbe... tapi kali ni aku rse macam hati aku dah kosong.... aku tak tahu nape.. trpulang la kat die nak isi macam mne... aku pun redha je... lagipun aku pcaya kat luar sne die akan jmpe yg much more better than me...i wish u get a new happiness in your life... saya pun happy kalau awak happy..akay..?? lepas ni aku taknak amek port... moral of the story... yg mne tgh hot tu... tak perlu la all out sgt... kadang2 kte tak tahu HATI die milik kte atau tak...we can't predict anybody...yup mmg die brsme kte...tapi previous life die sntiasa mmbelenggu  dirinya...kte kne sedar... kte ni bkan spe2 dlm hidup org tu..better kte jge diri bebaik...and cheerful and happy dgn life kte... appreciate la ape yg ade dpn mte... dlm soal ni kte takleyh pkse spe2... kte mgkin sekadar penyeri hidupnya..okeh..!! im leave out from this... thanks sbb berikan peluang tuk sye kenal awak...dan sayangkan awak..ngee...peace yaw...!! bubye..!! assalamua'laikum....

No comments:

Post a Comment