WELCOME TO MY BLOG

Friday 3 June 2011

OFF DAY

assalamua'laikum...hurmm... alhamdulillah bersyukur ke hadrat Allah s.w.t hari ni aku masih bleyh bernapas dgn meminjam oksigen yg dilimpahkan dari Allah sw.t. untuk terus menjalani kehidupan spt biasa dan melaksanakan ape yg di perintahkan oleh Allah s.w.t. hurm.. hari ni aku offday.. so takde mende yg aku buat spt selalu...lagipun hari ni hari jumaat... so prefer duduk rumah jelah...kemas rumah cam biase...cuci kipas...then basuh semua baju..iron semua uniform keje..selapas jumaat, aku manje2 kan badan dpn tv...layan cte mende tah..aku pun tak ingat.. yela...fikiran melayang...lepas asar... aku lepak kat tasek titiwangsa...lepak minum kat situ..sambil pekena ape yg patut..hua..hua..hua...then...pkul 1900 aku gerak gi kedai gunting rambut..then singgah kat masjid jap then trus balik rumah...pergh..!! sangat membosankan...salunya kalau offday aku lepak dgn kawan2 aku..tak kre la kawan2 opis ataupun kawan2 community Suara Hati...tapi aku rse better aku lepak sorang2 kat umah.. lagipun kawan2 semua ade hal msing2.. so malas nak ganggu...hurm... ape yg aku pk skg ni ek...kosong je...tak tahu nak buat ape.. ptg tadi trgerak jgk hati nak tgk wayang cter NUR KASIH tu tapi hati rse nak lepak tasek titiwangsa..adeih..gi jela...hurmm.. ptg tadi aku bawak motor pun lain macam je.. hati ni goyang je nak cilok..mgkin sbb dah lme tak turun kl by motor..salu dgn kete je..so mgkin aku rse slow sket nak cilok ptg tadi.. tapi biler dah dpt tuning trbaik..slumber je layan cilok..hua..hua..hua... besh plak tuh...hik..hik.. ape2 pun jge diri anda dgn selamat..ingatlah nyawa bukan di jual di kedai makan..kedai runcit mahupun kedai mapley..hehehehe...so hargai nyawa anda...k lah.. dah tataw nak taip mende dah..sampai sini je kot..babai..

No comments:

Post a Comment