WELCOME TO MY BLOG

Saturday 11 June 2011

Balik Kampungggg...!!!

assalamua'laikum...hehehehe...ptg klmarin alhamdulillah dpt seat tuk balik..biasa la..school holiday.. so spe2 yg holding staff tckt need to standby..huhuhu...alhamdulillah last minutes check in..aku dpt join MH1148...hehehe...trase debaran di hati ni.. mama suruh aku balik kg...so..demi ibu trcnta..ku tunaikan prmintaan mama yg ku kasihi...sampai je sne..papa aku da tggu kat sne...then kteorg borak2 sampai la kat rumah..then mama suruh aku tukar bju melayu sbb katanya ada urusan di masjid..pergh..!! mende lak ni..papa dah senyum2 kat aku..hik..hik... smpai je kat masjid...aku rse macam aku lak yg nak kawen...hua..hua..hua... aku tgk kiri kanan..semua family aku ade..family sblh mama..mahupun sblh papa...then azan asar brkumandang..brjemaah di masjid brkenaan...stelah slesai semuanya..ada hamba Allah ni dtg tepuk peha aku..cousin aku.. rupa2nya die nak aqad nikah..aduiiii...camne la aku leyh trlpe...huhuhuhu..so smlm alhamdulillah dgn izin Allah segala urusan dipermudahkanNYA dan selamat semuanya...alhamdulillah cousin aku dah selamat jadik isteri org...sebaya aku lak tu..adeih...mudah mudahan cousin aku tu bhgia spnjg hayat...kuatkan smgt..ingat pesanan aku.."tak kira la betapa kuatnya ribut yg melanda, apabila korang brsama2 Allah, insyaAllah kebahagiaan sentiasa menanti korang di hadapan..so jgn cpt melatah..k.." cewah..!! pandai plak aku beri nasihat..uhuk..!! uhuk..!! hurm..hari ni majlis cousin aku...then sblm subuh tadi lagi mama dah gtau aku..kte ade byk majlis kawen...pergh..!! hari ni keje aku..M.A.K.A.N.... hehehehe..hurm cte pasal smlm...tak puas aku main dgn budak bulat..buah hati aku yg sorang tu..aisyah saffiya...yaAllah maken bulat ler die skg ni..sombong ye dgn paksue skg ni..huhuhu..tak puas ngusik die smlm..hehehe...hurm..hari ni hari sabtu (11jun11).. bsok aku kne bngun seawal 5.30pagi...nak gi airport penang...amek 1st flight..sbbnya aku tgk load tuk 1st flight still empty..so tak prlu ler stndby..aku pling mnyampah kne stdby...mmg la airlines staff kne stdby tapi kalau dah ade kekosongan tu..bg jelah seat..tak gitu dok..?? hehehehe...ape2 pun aku happy sgt...sbb dah lme tak jmpe kaklong yg trsyg...hurm..aku ade sorang tu je kakak..kasih syg die tak putus2 tuk aku..terima kasih kaklong..!! shayang kamo jgk...kay lah..nak siap2 da ni.. hari ni ade 4 majlis kawen yg aku kne teman mama papa aku..huawaaa..!! babai....assalamua'laikum...

No comments:

Post a Comment