WELCOME TO MY BLOG

Thursday 5 May 2011

OFF DAY

hurmmm..hari ni bangun pun dah lewat pagi...sedar 6.30 pagi then sambung balik...sedar buat kali kdua pkul 8pagi...huhuhu...pe lagi.. kelam kabut ngemas rumah..mop lantai...basuh baju semua...cuci gugu gaga lagi..adeih..!! sgt memenatkan...sblm 1030 aku mesti sattle down semua.. sbb hari ni aku nak layan movie the whole day...then...biler dah siap comel2 (hua..hua..hua) aku pun membawa diri ke klcc...beli tckt Fast And Furious Fast Five dgn cte Thor...tgk jam baru pkul 12pm... better aku gi lunch dlu...sbb movie start 12.30...

dah kenyang...bru la syok tgk movie...hehehehe..yang bestnya... hr ni kan weekdays.. so takde org beb...yg ade pun brape kerat je... rse macam aku pnye panggung la pulak..hik...hik...hik....hurm...cte Fast Furious tu layan jgk la..kalau seploh lambang popcorn..aku bagi 7 lambang popcorn...ok la tu...cte Thor pulak... kureng sket la... pd aku cte tu biase je...nak ikotkan hati nak layan satu movie lagi..cte The Detective..tapi macam dah lemau je... better aku keluar lah...cte Thor tadi tu pun trlelap sketika..huhuhu...keluar amek angin kat tasek klcc tu..then trus henjut gi sentul.. lepak dgn budak botak...huhuhu....td mse nak keluar dr klcc...sekali carik parking tak jmpe daa...dorang renovate mende tah..up and down pun ssh..takde signature lak tuh..geram tol..sesat kejap...keluar je dr klcc tu...pe lagi..ciloq ler...siap brlumba ciloq dgn minah skuter lagi..huhuhu..die siap cucuk angin blakang motor aku tuuu...biler aku stuck...die bleyh plak senyum2 sindir...kasi laluan kat die...aku lak cucuk angin motor die..wa..wa...wa..padan muka kamu..!! tapi die ciloq mmg terbaek la...sepandai2 gajah melompat..patah kaki jgk...skali minah tu stuck kat dpn jln ipoh..muahahahahaha...aku plak snyum2 sindir..yes..!! ahaks...itu lah aktiviti seharian aku hr ni...balik rumah...dok rumah je...huhuhu....esok keja petanggg...!!! huawaa...!!

2 comments:

  1. cmtu ek life single?hahahahahahahhaahhakahkahkah..syial je gelak aku kan..hahahahahahahahah

    ReplyDelete