WELCOME TO MY BLOG

Monday 30 May 2011

Sesuatu Yang Sukar Bagiku

assalamua'laikum...hurm...dah lme tak tulis kat sni...bz giler douwh...nak nak pulak skg ni ade extra flight..pergh...masak beb..!! hurm...mende yg aku nak tulis ni...haa...cte pasal minggu lps..last week aku attended wedding member aku kat dewan merak kayangan...kat jalan semarak tu.. meriah betul majlis die...di iringi doa yg di bacakan oleh mutawwif yg sgt2 merdu...sebak jgk ler kalau hayati doa yg dibacakan tu..majlis tu agak protokol...tapi happening...majlis tu kne datang berpasangan sbb satu meja 6 orang..adeih..mati kutu aku time tu..tapi mujur ler die sediakan meja tuk kawan2 yg datang without couple...hehehehe...so dpt la kenal dgn kawan2 luar dari syarikat2 GLC yang luar...atleast merapatkan ukhwah antara staff eventhough lain2 company...hari tu aku kenal dgn sorang mamat ni..keje dgn ptronas...mechanical side...dan sorang gegurl ni keje dgn TNB,... agak menarik..saling tukar pendapat...saling brcerita ttg life..byk prkara yg dpt kami kongsi brsme..penutup wedding tu..brgambar..aktiviti terakhir kteorg..brgerak menuju ke Hard Rock Cafe... lepak ramai2 kat situ..ape yg aku dpt lihat dan mrenung sekeliling mse tu..aku dpt rse kan ukhwah antara kami rapat sgt..hilang semua pangkat...tak kire la awak tu foreman ke..licence aircraft engineer ke..officer ke...snior officer ke..ataupun duty manager skali pun..kami tetap lepak ramai2..dan borak sme2...brgurau satu sme lain...itu la kan..keje tetap keje..di luar..kte sbgi kawan atau teman..harus saling hormat antara stu sme lain...ermm...mse keluar dr Hard Rock Cafe menuju ke kete, aku trpandang atas...then trpandang bulan penuh..cantik beb..ttibe aku trdiam...hurm...tak mampu nak ckp pape...yg pasti..terkumit dibibir ku...satu perkataan MAHA SUCI ALLAH... spanjang prjalanan balik..kusyuk melayani perasaan + SURIA.FM...sampai rumah..isya'...then zzzzz....

No comments:

Post a Comment