WELCOME TO MY BLOG

Monday 9 May 2011

Happy

hurm...lately ni aku rse ok la... rse smngt je nak gi keje... hehehehe...mgkin khdpn baru ni terisi dgn satu tali prsahabatan yg baru....persahabatan jarak jauh...harap2 die pun happy dan slesa kawan dgn aku...itu je yg kte nak... tapikan die ni...strict jgk orgnya...dan mnje...hik...hik... kalau aku tak pegi buat medical checkup,means tak dgr ckp die...die nak majuk..adeih..!! macam macam kawan yg aku jmpe dlm dunia ni....aku ske kacau die...die ni kelakar..dan comel orgnya..huhuhu...nasib baik ler org pnye... kalau single.. jalannn..!! hik...hik...gurau2 je...ape2 pun aku harap prsahabatan kami kekal spnjang hayat...aku hrap die happy dgn pendirian yg die pegang selama ni..dan jalan yg die pilih ni...aku sbgi kawan..sntiasa ada tuk die..insyaAllah...kpd kawan sye tu.. jge diri bebaik..jge kesihatan bebaik ye..awak tu kurang sihat...mudah mudahan kebaikan Allah sentiasa bersama awak...salam ukhwah dari saya...buat kamu...

5 comments: