WELCOME TO MY BLOG

Tuesday 17 May 2011

lately ni aku bz giler

assalamua'laikum... hurm... minggu ni work schedule aku padat gler..sampaikan nak lunch ke..tea break pun tak sempat...tak sempat nak heavy dinner sekalipun... yela..mne taknya..kalau dah penat keje..badan penat..so byk minum air..then rehatkan badan..then balik rumah..manjakan badan kat katil..huhuhu...kekadang nak lelapkan mte tu...layan la kjp lagu aishiteru tu...menariknya lagu tu..lagu tu bleyh buat aku trsenyum sndirian..hua..hua..hua...rindu kat sum1 kot...eiyuw..!! ahaks...alhamdulillah skg ni..life aku back to normal...happy..then gi keje pun ok je..smngat je..hehehehe...lps ape yg brlaku..kali ni khdpn aku lebih terisi dgn kawan2 rapat...org2 yg trsayang....then..kawan2 tmpt keje..semua tu sikit byk memenuhi ruangan hidupku..terima kasih kerana mewarnai kehidupan aku...aku doakan mudah mudahan Allah limpahkan kebahagiaan buat kalian semua..aku pun happy biler korang semua happy...yg dah lepas tu kte jadikkan kenangan..kte jadikan pengajaran..ape yg bakal brlaku..kte rancang khpdn dgn smpurna..insyaAllah Dia akan tentukan yg terbaik dalam jadual khdpn kte sebagai hamba Allah yg beriman..dan bertaqwa...happy selalu..!!

2 comments:

  1. yeayyy..hidup ini terlalu indah utk dinikmati..

    ReplyDelete
  2. sape la org2 tersayang tu yea...? mcm best jea.. ade org syg kan kan kan ... hehhe

    ReplyDelete