WELCOME TO MY BLOG

Friday 17 May 2013

Best KEBAB in kedah

Rse nye dah hmpir genap 17 hr aku transfer dr KLIA ke airport a/star (1/5/2013-17/5/2013)... Dan hampir 10kali aku beli kebab kt brader yg jual kebab dpn YAWATA, jitra... Mmg superb kebab die.. Sedap gler.. Tak lokek ayam mahupun daging.. Setiap kebab di jual dgn hrga RM2.50... Mayonis yg die taruk kt kebab tu dah mcm banjir roti tu... Kalau korang beli kebab campur ayam + daging pun harga msh sme... Die jual by kioks.. Mlm ni aku order kt die dlm pkul 10mlm.. Aku salu beli kebab dging + ayam.. Malangnya mlm ni dging dah hbis.. Rupa2 nya ade org beli sampai 10bungkus... Itu br sorg.. Kalau seploh org yg beli seploh bungkus.. Mmg tak sempat la nak merasa.. Pe yg aku puji cara die masak teratur dan kioks die pun bersih.. Aku kalau bab makan ni aku cerewet sket... 1st tgk tukang masak kemas ke tak.. Then tgk kedai die bersih @ sebaliknya.. Then masak plak tak brkire.. Mmg aku sggup byr lebih la.. Tade hal pnye.. So kpd spe2 yg lalu jalan jitra tu, korg blh rse kebab brader tu.. Owkey..?? 

No comments:

Post a Comment