WELCOME TO MY BLOG

Tuesday 21 May 2013

Pelik

Kalau bce balik yg aku tulis yg lps2.. Rse nye org akan tahu mcm mne life aku.. Smnjk aku break up dgn emilia hanis.. Aku prefer keluar tgk wayang sensorang dan enjoy mkn sensorang.. Eventhough skrg ni pun aku lbh prefer sendiri.. Baik berbuka puasa mahupun rutin harian.. Ape yg aku shared kt blog ni sekadar nk kongsi pngalaman yg aku lalui.. Tak kisah la tmpt tu mewah ke sederhana ke.. Rse nk tulis, aku tulis je... Actually aku suka mkn.. Dan aku suka mnyendiri.. Trutama klu lepak pantai atau tepi bendang.. So aku hrp ada pemahaman di situ.. Aku tak suka ada yg manipulate ttg khdpn aku.. Base on true story, mama papa aku pun tahu aku ni suka mnyendiri.. Aku mmbesar di langkawi.. So rutin harian setiap ptg aku lepak tepi pantai @ dataran helang sambil hembus rokok.. Ngeee... Klu blk kg plak for sure lepak bendang.. Kay lah.. Night..!! Assalamua'laikum...

No comments:

Post a Comment