WELCOME TO MY BLOG

Friday 16 June 2017

Window shopping

Baru-2 ni mse family diya dtg... kteorg bwk dorang pegi One Utama... sebab parent diya nak cari baju, kasut raya utk diya dgn handbag mummy dia... so dah alang-2 dtg... berbuka puasa kat sini... kteorg sampai OU pkul 5ptg... semua tempat fully booked... last option... pegi keluang station kt situ... berbuka situ je... then dah selesai... its about time sy kena jaga bdk kecik ni sbb parent dia nak shopping... diya ni pantang lepa sikit... aku pegang tgn dia sambil brjln... dia jalan la dlm 500M pastu dia mula buat badan lembik nak org dukung dia... pastu mummy dia kesian kt aku sbb jenuh kepung si diya ni... mummy dia pakaikan aku breathable baby carrier.... stroller plak tak bawak... tapi okey la... aku selesa pakai breathable baby carrier tu... ngeee.... daripada sakit-2 blkg.. alhamdulillah dgn izin Allah... okey sket.. actually aku sakit pinggang sblm jmpe diya ni... the day before jmpe diya... aku pegi jmpe cousin dia kat bangi... so aku dukung cousin dia... pastu trsilap posture... tangkap urat pinggang.. ya Allah satu hari sakit blkg... pastu nak duduk sakit... berdiri sakit.... so kena baring je.. aku baring tdo alhamdulillah kurang sket... then lepas jmpe diya pakai plak benda alah breathable baby carrier.. alhamdulillah Allah kurangkan sakit tu.... cuma skrg nak rukuk tak blh fully rukuk... huhuhu....

No comments:

Post a Comment