WELCOME TO MY BLOG

Tuesday 13 June 2017

Buang yg keruh....

Saya ni kan ... brkwn nk bebaik baik... dah besar dah... tak suka nk masam muka sana sini... tapi kalau stkt nak brkawan then nak perli pasal kehidupan saya yg lepas... rasanya saya tak berminat mcm tu... kalau ye pun tak puas hati sebab perangai saya yg lepas, antara kita tak perlu contact langsung... saya ingat bila kita dah lama tak berhubung, buang yg keruh ambil yg jernih... ini tak.. almost every day nak sindir-2 perli-2 je... bosan la kalau hidup dalam minda yg tak move on... minda awak dah terperangkap dlm dunia negatif... come on beb.. both of us dah 30tahun beb... bkn budak-2 lagi..... saya cuba nk berbaik dgn awak... nak perbaiki hubungan persahabatan antara kita... kenal dari bangku sekolah lagi.... so takperlu kot nak prolong perkara yang lepas... kalau rse tanak jaga prsahabatan ni... it's depend on your attitude... okey? 



No comments:

Post a Comment