WELCOME TO MY BLOG

Tuesday 3 April 2012

terkejut..!! di kala hujan rintik-rintik

ermm.... 11 FEB 12... pukul 06.41petang aku masih dibawah fly-over tol sungai besi arah Kuala Lumpur..... tumpang brteduh di bawah fly-over sebelum susur keluar KUANTAN & CHERAS... lepak situ sbb malas nak gegar dalam amukkan hujan lebat... ngeee....basah kuyup beb kalau aku redah.... hampir 20minit aku kat sni.... trdetik dalam hati nak parking motor dalam kawasan fly-over yang di sediakan kan khas utk penunggang motorsikal... then after few SECOND aku gerak masuk dalam.... ade sebiji kete waja di langgar kete REXTON.. biler dua biji kete tu brgesel saling brlanggar... terus dia sapu semua motor kat situ... dgn penunggang motorsikal skali die sapu... sattle...!! dah macam filem james bond...mmg brselerak semua bdk2 motor...tapi  ALHAMDULILLAH aku selamat... di bawah peliharaan Allah..... hari ni macam-macam yang jadik... kete aku takleyh start la.... gugu ni buat perangai je taw... huhuhuhu.... eksiden dpn mte lagi..adeshhh...!! ngeri beb sbb mse sesi berlanggar tu aku nmpak terang tang-tang douwh... clear...!! lagipun aku bru je gerak dlm bberape second ke dlm... terus mende tu jadik... nasib baik der.... kalau tak...!! dgn aku aku sekali kne sapu... cuak jgk jadik rider ni... huawaa...!!

No comments:

Post a Comment