WELCOME TO MY BLOG

Friday 25 March 2011

angin rindu menggamit ruangan hati

assalamua'laikum...alhamdulillah hari ni aku masih bleyh brnapas lagi.. diberikan peluang
untuk terus menikmati sisa sisa hayat yang sementara di pentas yg penuh pancaroba nih..
actually aku balik keje lewat giler arini... sampai rumah 6pagi tadi... sambil drived dari opis
menuju kerumah.. layan lak suria.fm.. walaweyh..!! masyukkk...!! hurm... mase tgh sedap
layan lagu... ttibe radio tu putarkan lagu sterusnya...lagu taman astakona dgn lagu im yours...
ttibe blh pulak trbayang wajah si dia yg comel... wajah yg penah menghiasi hari hari aku dgn
penuh kceriaan...penuh usikan...pp die labuh je..geram je...nak je aku cubit...hua..hua..hua...
kenangan yg tak dpt aku lpe kan... aku antar die gi collage dgn mtor.. mse tu die dah lmbt...
ujan pulak tu... dua dua basah kesejukan..kesian aku tgk die..ape yg menariknya...die tak penah
merungut.. malah die bg kata2 smangat kat aku... biar brmula dari bawah.. sme sme ssh... hurmm...
kadang2 aku tsnyum dgn gelagat die... kerenah die.. macam bdk2 manja... comel je...mte tu dah la bulat
besar...dah tu ske kelip2 mte lak... bajet comel la tu...hik...hik... mmg comel pun..ngeee...ermm...
dah lme aku tak pegi times square dgn one utama...last pegi dgn die pun tahun lepas...skg ni nak
lepak pun dah malas da.. lepak dgn bdk2 opis ler jawabnya....skg ni ape la cte die... die pun
macam dah nekad je.. dah betul2 buang aku... takpelah.. mgkin die dah jmpe right person...
seorang lelaki yg sempurna...yg dapat memahami dia...aku ni mne la tahu sgt pasal ati pmpuan...
pmpuan majuk ke..cmburu ke..aku tak tahu.. melainkan kalau die bgtau.. bru ler aku tahu..
isk..isk.. teruk betul aku ni... tapi biler dah jadik camni.. bru ler nak bljr pasal hati pmpuan...bak kata
kawan2 aku..."mse dpn mte, taknak jge...dah takde bru la nak mnyesal"... takpe beb... yg pnting
doa aku iringi die...yg pnting hati aku masih tak brubah... uhuk..!! uhuk..!! erk... sedar2 dah sampai
pun dpn rumah... kete lak tak byk pepagi2 buta gini.....dah brsihkan diri..baring2 kejap...takleyh
tdo la pulak...kenangan dgn dia brlegar2 je... teringin gak jmpe die..tapi die tak bg peluang lngsung...
takpelah... nak wat camne... org tak sudi jmpe kte... kte bkn nak pape pun.. just nak jmpe...tgk muka
die..pas2 balik la... taknak ckp pun takpe.. dpt tgk muka pun jadiiii lahhh...adessshh... penangan die blh tahan jgk tu...wa...wa...wa...
pe pun... wish u all da best.. mudah mudahan Allah permudahkan segala
urusan dia.. die pun dah final sem and final year...harap2 die kuat
dan tabah dalam menjalani minit2 kehidupan....zzzzzz

No comments:

Post a Comment