WELCOME TO MY BLOG

Thursday 31 March 2011

29th March 09 - 29 Mar 11

assalamua'laikum... ermm... hari ni tarikh yg cukup bermakna dalam
hidup aku... hari ni aku bangun awal.. sebelum subuh lagi... bangun awal
then bersihkan diri...kemudian setelah selesai subuh... lepak jap tgk
gambar2 mse aku dgn die... tahun ni alhamdulillah hbngn kteorang
genap 2thn... walaupun tahun ni aku tak wish @ tak bg adiah ape2 kat
die...tapi aku tetap sambut dgn cara biasa...aku brcadang hr ni aku nak buat makan2 kat opis aku.. blnje bdk2 opis makan,uhuk..!! uhuk..!! 
tapi tangan ni gatal je nak taip sms nak wish jgk kat die... tapi biler
terkenangkan die cakap jgn ganggu hidup die lagi..ape yg blh aku buat..
btul tak...hurm... tarikh ni sweet date buat aku... sbbnya tepat jam 06.11pagi selepas azan subuh berkumandang... kteorg saling meluahkan perasaan masing2..ngee..!! hari ni aku gi keje cam biase... last sector tuk follow flight to JHB... hurm... negeri kelahiran die la pulak..tapi tu la kan.. Allah tu  Maha Kaya...hari ni kan hari yg cukup bermakna tuk aku. Dia hadiahkan aku satu peristiwa yg buat aku trsenyum...hehehehe...nak jadik kan cte mse aku fllow kapal tu, ada la sorang budak brumur lingkungan 20an..kecik comel je... muka ala ala eliza... comel jgk tu, hua..hua...smntara nak sampai airport senai tu.. aku borak2 la dgn bdk ni... borak pnye borak... rupa2nya bdk ni satu sekolah, satu darjah dan kampung pun sebelah menyebelah dgn si dia aku tu..pergh..!! tersenyum aku...wa...wa...wa... dorang saling kenal mengenali... happy bangat aku.. eventhough tak dpt wish ke ape ke kat die, atleast dpt jmpe kawan die pun ckup la.. kteorg saling brcerita ttg die...trubat jgk la rindu dihati...hik...hik.. beborak sampai tak sedar dah sampai JHB pun.. so die pun mintak diri... aku pulak buat keje aku..walk around .. wat inspection sikit...

dah sattle semua..back to kay el... spnjg prjalanan balik ke kay el tu.. aku senyum sorang2, adess...!! ntah ape aku berangan ntah la... hurm sebut pasal hadiah.. aku tak dpt nak hadiahkan something tuk die.. jadi hanya sekeping  doa yg dpt aku adiahkan tuk die... dlm hati ni teringin nak belikan teddy bear yg besar tu kat die...bagi byhand kat kawan die then suruh kawan serumah die handover kat die..ikutkan hati ni macam2 nak buat.. tapi tu la.. die pun dah tinggalkan aku sejauh yg mgkin..takkan kte nak paksa org taknak kawan dgn kte..btul tak...hurmm... sabar jelah..
mmg la org ckp hendak seribu daya.. tak hendak seribu dalih..aku ade
jgk tnye family aku .. kawan2 aku... kawan2 die... dorang semua ckp
perkara yg sama... die dan aku perlukan masa... so aku kena terima
la semua ni...cakap sayang...btul tak..?? so kne la terima semua ni..
syukur kehadrat Allah ape yg berlaku hari ni... diakhiri satu perkenalan
yang tak di sangka2.. penutup hari yg cukup menarik...dpt jmpe kawan die pun dah satu rahmat.. ibarat dpt jmpe die...hua..hua..hua...balik tdo dgn
lena...hik...hik..

No comments:

Post a Comment