WELCOME TO MY BLOG

Tuesday 10 July 2012

selamat petang....!!

ermmm dah lme tak update blog ni... actually sgt2 bz kot... tahun 2012 schedule aku agak padat... macam2 aku lalui sepanjang January sampai lah sekarang ni Julai... tak lme lagi dah nak puasa... Ramadhan bakal ketemu lagi... Ramadhan kunjung di pertengahan tahun... harap2 semuanya baik... ape aku nak cte ek.. ermm cte pasal kete idaman lah... lately ni aku dah JATUH HATI dgn HONDA CIVIC latest version 2012... yang sebijik lagi HONDA CR-Z... tapi CR-Z tu dua pintu.. itu yg lemah tuuu... adoiyai....insyaAllah kalau ade rezeki next year angkat la honda civic idaman kalbu tu.. ngeee... ptg ni cadangnya nak basuh gaga (motor)aku tu tapi nampak gayanya esok jelah kot... bru je basuh dgn lap... tapi semalam hujan lak lebat... takpelah... hujan kan rahmat dari Allah.... kan kan... hehehehe.... ok lah next time aku update lagi... babai...

No comments:

Post a Comment